
Sissekanne: Toomas
Istume tormivarjus. Sadamas on tuul 25 kts, merel kindlasti enam. Vihma sajab ja ilm on üsnagi sügisene. Õhtuks on mõlema laeva meeskonnad kutsutud Gangesele tähistama Erika sünnipäeva. Seni on aega tutvuda Hvari saarega.
Ilm ei ole ei jalgratta ega mopeedi sõbralik. Kui Aarne välja arvata, kes kindlasti tahab just mootorrattaga saart avastama minna, tundub meile sobivaim variant auto. See polegi aga nii lihtne, sest samale otsusele on tulnud ka teised saart väisavad reisiseltskonnad ja nii õnnestub saada autoredist viimane auto. Ülejäänud 2 on juba väljas.
Siinkirjutajal jäi eeltoodud ja kokanduslikel asjaoludel saarega lähem tutvus tegemata. Küll võis hiljem kuulda muljeid 2 meetri laiusest tunnelist. See tundub auto läbilaskmiseks siiski veidi kitsas, aga ehk oli tegemist juba varasemast tuntud tiidumeeter mõõdustikuga. Lisada siia veel rannikul kulgenud kitsad mägiteed, võib tulevastele reisiseltskondadele üht päeva ratastel kindlasti soovitada.
Aarne leidis lisaks Hvari saare kagutipust suure inimese loodud koopasüsteemi. Tõenäoliselt sõjalisel otstarbel rajatud koobaste labürint olevat olnud muljetavaldav.
Mississipil keedetakse kalasuppi ja praetakse hommikul turult ostetud haikala. Gangesel valmistutakse õhtuseks peoks.
Täpselt kell seitse on kõik 23 meeskonnaliiget Gangese messis, peetakse kõnesid ning kingitakse karikakraid ja moone. Sööme tiramisud ja joome prossecot. Hiljem sööme ja joome muudki. Pidu on meeleolukas, kuid kroonik peatab oma kirjeldused siinkohal. Kui kohtate tulevikus kedagi Gangese või Mississipi meeskonnast, eks siis
uurige.
Istume tormivarjus. Sadamas on tuul 25 kts, merel kindlasti enam. Vihma sajab ja ilm on üsnagi sügisene. Õhtuks on mõlema laeva meeskonnad kutsutud Gangesele tähistama Erika sünnipäeva. Seni on aega tutvuda Hvari saarega.
Ilm ei ole ei jalgratta ega mopeedi sõbralik. Kui Aarne välja arvata, kes kindlasti tahab just mootorrattaga saart avastama minna, tundub meile sobivaim variant auto. See polegi aga nii lihtne, sest samale otsusele on tulnud ka teised saart väisavad reisiseltskonnad ja nii õnnestub saada autoredist viimane auto. Ülejäänud 2 on juba väljas.
Siinkirjutajal jäi eeltoodud ja kokanduslikel asjaoludel saarega lähem tutvus tegemata. Küll võis hiljem kuulda muljeid 2 meetri laiusest tunnelist. See tundub auto läbilaskmiseks siiski veidi kitsas, aga ehk oli tegemist juba varasemast tuntud tiidumeeter mõõdustikuga. Lisada siia veel rannikul kulgenud kitsad mägiteed, võib tulevastele reisiseltskondadele üht päeva ratastel kindlasti soovitada.
Aarne leidis lisaks Hvari saare kagutipust suure inimese loodud koopasüsteemi. Tõenäoliselt sõjalisel otstarbel rajatud koobaste labürint olevat olnud muljetavaldav.
Mississipil keedetakse kalasuppi ja praetakse hommikul turult ostetud haikala. Gangesel valmistutakse õhtuseks peoks.
Täpselt kell seitse on kõik 23 meeskonnaliiget Gangese messis, peetakse kõnesid ning kingitakse karikakraid ja moone. Sööme tiramisud ja joome prossecot. Hiljem sööme ja joome muudki. Pidu on meeleolukas, kuid kroonik peatab oma kirjeldused siinkohal. Kui kohtate tulevikus kedagi Gangese või Mississipi meeskonnast, eks siis
uurige.