
Sissekanne: Toomas (T)
Pärast Admiral Kurvitsa põhjalikku laevaelu tutvustust meeskondadele, lahkus meie laevastiku kaks alust, Mississippi ja Ganges, Rogac’i sadamast ja seadis kursi 21 nm eemal asuvale Hvar’i sadamale.
Gangese kapteni Tiidu ja esimese tüürimehe Toomase (J) seatud kursi alusel sättis purjemeeskond osavalt purjed ja õige pea liikus jaht laisal 2,5 kts kiirusel sihtsadama suunas. Kapten Tiidu eestvedamisel viidi läbi Neptuni tänamise rituaal. Väikese lonksu dzinni sai ka meeskond. Meeskond oli rahul.
Mõnusalt vaikne ja sujuv edenemine kestis kuni lõunasöök lauale sai ja meie jaht Spliti väravast läbi avamere tuulde jõudis. Kiirus tõusis hetkega 8-9 kts’ni ja meie kulgemine hakkas juba purjetamise moodi välja nägema.
Kiiruse tõustes edenesime päris kiiresti ja järelejäänud 15 miilise teekonna läbisime paari tunniga ja jõudsime Hvari linnakese vastas asuvasse abajasse, kus laevastiku julgemad meeskonnaliikmed kasutasid võimalust ja ujusid mõned tiirud ümber jahtide.
Hvari linna jahtide kai asub otse kesklinnas. Kohe kai ääres ootab rivi erinevaid pealtnäha toredaid söögikohti. Hiljem siiski selgus, et mõnisada meetrit kai äärt pidi vasakule asuvad õiged külastamist väärivad söögikohad. Näiteks Dalmacia Fish and Steakhouse’i julgeks
soovitada. Proovige kindlasti Mammas special kooki.
Ööpimeduses juhtus laeval väike õnnetus. Pootsman Aarne läks kontrollima vööriotsa kinnitust ja ilmselt pimeduse ja laeva kõikumise tõttu ei märganud vöörikajuti avatud luuki ja kukkus sisse. Suureks ehmatuseks kajutis maganud Irenele.
Pärast Admiral Kurvitsa põhjalikku laevaelu tutvustust meeskondadele, lahkus meie laevastiku kaks alust, Mississippi ja Ganges, Rogac’i sadamast ja seadis kursi 21 nm eemal asuvale Hvar’i sadamale.
Gangese kapteni Tiidu ja esimese tüürimehe Toomase (J) seatud kursi alusel sättis purjemeeskond osavalt purjed ja õige pea liikus jaht laisal 2,5 kts kiirusel sihtsadama suunas. Kapten Tiidu eestvedamisel viidi läbi Neptuni tänamise rituaal. Väikese lonksu dzinni sai ka meeskond. Meeskond oli rahul.
Mõnusalt vaikne ja sujuv edenemine kestis kuni lõunasöök lauale sai ja meie jaht Spliti väravast läbi avamere tuulde jõudis. Kiirus tõusis hetkega 8-9 kts’ni ja meie kulgemine hakkas juba purjetamise moodi välja nägema.
Kiiruse tõustes edenesime päris kiiresti ja järelejäänud 15 miilise teekonna läbisime paari tunniga ja jõudsime Hvari linnakese vastas asuvasse abajasse, kus laevastiku julgemad meeskonnaliikmed kasutasid võimalust ja ujusid mõned tiirud ümber jahtide.
Hvari linna jahtide kai asub otse kesklinnas. Kohe kai ääres ootab rivi erinevaid pealtnäha toredaid söögikohti. Hiljem siiski selgus, et mõnisada meetrit kai äärt pidi vasakule asuvad õiged külastamist väärivad söögikohad. Näiteks Dalmacia Fish and Steakhouse’i julgeks
soovitada. Proovige kindlasti Mammas special kooki.
Ööpimeduses juhtus laeval väike õnnetus. Pootsman Aarne läks kontrollima vööriotsa kinnitust ja ilmselt pimeduse ja laeva kõikumise tõttu ei märganud vöörikajuti avatud luuki ja kukkus sisse. Suureks ehmatuseks kajutis maganud Irenele.