
Lahkume Vela Lukast varakult, sest meieni on jõudnud informatsioon, et Horvaatia ei edenenud
Eurovisioonil finaali. Ehk tullakse meilt nõudma, miks me ei helistanud. Ja ega meil suurt õigustust pole.
Tänane teekond viib meid ca 35 miili kaugusel asuvasse Stari Gradi linna, mis saab meie peatuspaigaks kaheks järgmiseks ööks, sest ilmaennustus lubab tugevat tuult ja homme merele ei saa. Ennelõunal liigume parajas 8-10 m/s taganttuules, pärastlõunal 10-12 m/s tihttuules. Kogenud meeskonnaliikmete sõnul päris purjetamise
moodi.
Enne kursi võtmist Hvari kanalile, kust lõunapaiku läbi purjetada plaanime, tegime ujumispausi Korcula saare viimasel loodepoolsel laiul. Julgen soovitada. Olime nagu merehädalised üksikul saarel.
Oleme Gangese meeskonnaga mitu päeva päid murdnud, miks meie laev laevastiku teisest alusest Mississipist aeglasem on. Kahtlustasime, et kellegi karvane käsi on meie kiilu külge ämbri sidunud. Saatsime purjemeistri vaatama, ämbrit kiilu küljest ei leidnud. Vabandusi ei ole, peame edasi pingutama. Allpool sellest ka
pildid.
Pärastlõunane ots Hvari saare tipust Stari Gradi sadamasse läks lennates 30-kraadises kreenis ja 9+ sõlmese kiirusega. Kusjuures seekord püsisime napilt Mississipil kannul.
Saime ka väikese õpetuse füüsikast. Ettevaatamatult rakendasime veidi liiga suurt raskusjõudu kokpiti laule ja see murdus. Meeskond on terve ja laev sõidukõlbulik. Teavitasime juhtunust rendifirma esindajat Niksat. Eks reede õhtul selgub, kuidas asi laheneb.
Eurovisioonil finaali. Ehk tullakse meilt nõudma, miks me ei helistanud. Ja ega meil suurt õigustust pole.
Tänane teekond viib meid ca 35 miili kaugusel asuvasse Stari Gradi linna, mis saab meie peatuspaigaks kaheks järgmiseks ööks, sest ilmaennustus lubab tugevat tuult ja homme merele ei saa. Ennelõunal liigume parajas 8-10 m/s taganttuules, pärastlõunal 10-12 m/s tihttuules. Kogenud meeskonnaliikmete sõnul päris purjetamise
moodi.
Enne kursi võtmist Hvari kanalile, kust lõunapaiku läbi purjetada plaanime, tegime ujumispausi Korcula saare viimasel loodepoolsel laiul. Julgen soovitada. Olime nagu merehädalised üksikul saarel.
Oleme Gangese meeskonnaga mitu päeva päid murdnud, miks meie laev laevastiku teisest alusest Mississipist aeglasem on. Kahtlustasime, et kellegi karvane käsi on meie kiilu külge ämbri sidunud. Saatsime purjemeistri vaatama, ämbrit kiilu küljest ei leidnud. Vabandusi ei ole, peame edasi pingutama. Allpool sellest ka
pildid.
Pärastlõunane ots Hvari saare tipust Stari Gradi sadamasse läks lennates 30-kraadises kreenis ja 9+ sõlmese kiirusega. Kusjuures seekord püsisime napilt Mississipil kannul.
Saime ka väikese õpetuse füüsikast. Ettevaatamatult rakendasime veidi liiga suurt raskusjõudu kokpiti laule ja see murdus. Meeskond on terve ja laev sõidukõlbulik. Teavitasime juhtunust rendifirma esindajat Niksat. Eks reede õhtul selgub, kuidas asi laheneb.